Friday 18 March 2011

TCR #50 og gjestedesigner hos ScrappaLoss

The Color Room har 1-års jubileum, og er ute med palett #50.
Alle gjestedesignerne(RDA-artists) har blitt spurt om å bidra med
en LO til denne paletten. Det synes jeg hørtes morsomt ut, og takket ja til det :)
De har også en Blog-hop hos alle de faste designerne. Så det synes jeg dere skal ta en kikk på,
for her er det enormt mange flinke scrappere.
Palett #50 var ganske vanskelig; tre blåfarger + hvit. Men etter litt tenking,
fikk jeg en idè :) Og her ser dere resultatet:

The Color Room is celebrating their 1-year anniversary, and is
now out with their pallette #50. All their RDAs were asked to contribute with
a layout for this pallette. I thought that was really fun, so I said YES :)
They also have a Blog-Hop with all their designers. So take a look at that,
cause here are lots of great scrappers.
Pallette #50 was a bit difficult; three different blues + white. But after
some thinking, I got an idea :) And here is the result:

"Under den hvite bro"


Jeg ble bedt om å være gjestedesigner på en svensk utfordringsblogg
som heter ScrappaLoss. Det er veldig hyggelig å bli spurt om slike ting.
Ta en kikk inn hos de flinke jentene på ScrappaLoss.
Her finner du MYE fint:)
Her kan dere se skissen jeg laget, og løsningen min på den :

I was asked to be a guestdesigner at a sweedish challenge-blog,
called ScrappaLoss.. It`s so nice to be asked about these things.
Take a look at all that the talented girls at ScrappaLoss make.
Lots of great stuff! :)
Here is the sketch I made, and my take on it :



5 comments:

Stine Ursin said...

Utrulig flotte begge to. Må bare si det igjen at dine LOer er heilt fantastiske! Morsomme og oppfinnsomme :)

~Isabell~ said...

man får liksom et nytt hakeslepp hver gang du har laget noe. Jeg bare begriper ikke hvordan du klarer å få disse fantastiske idèene dine ned på papiret, hehe.

Ønsker deg og dine en herlig helg=)

Carrin said...

BØLGEN!!
Fader alstå...stum igjen! du ER så flink Brit! :)

Sandra said...

Oh my...I love them both! Such great layouts..again! I love what you did with the crinckled papers along the sides of the water. And is that tree cut out by hand??

Linda said...

du er jo bare helt UTROLIG! Hørte jo om "hvite bro" ideen din, men hadde ikke forestillt meg noe så BRA!!!! Du e jo bare best! KLEMZ