Sunday 12 September 2010

Fotballgutten vår

Leif har begynt på fotball(ball-lek), og det er visst helt topp.
Han har mast om å få begynne i 2 år nå. Men de kan
ikke starte før det året de fyller 5. Så nå var tiden inne:)
Hver onsdag går han sammen med pappa "opp te Husabø"
for å trene. Og laget er selvfølgelig E.I.K :)
Til denne ukens skisse hos Skissedilla,
har jeg laget en fotball-LO til Leif.
Det er HegeAL som har designet skissen,
og her kan dere se mitt bidrag :)

Leif just started playing soccer, and it`s great.
He has been asking to start for at least 2 years now.
But it`s not possible to start until the year one become 5 years old.
So now it was time to get started :)
Every wednesday he is ready to go there together with dad.
And his team is off course E.I.K (Egersund football club).
I`ve made a soccer-layout for Leif
for this weeks sketch at Skissedilla.
HegeAL is the designer of the sketch,
and here is my contribution :)

7 comments:

Lene - Nabon said...

EEEElsker denne Brit, som alt du lager!!!

Randi Elisabeth said...

Og så EIK då Brit hi hi, de var fy fy da jeg vokste opp-var Eiger som var tingen da vet du for oss "øybua" he he, Men nå er det Moi i mitt hjerte:) Knall herlig Lo som vanlig;)

Julia Sáddi said...

Just so gorgeous!!! : ) almost done with your LO!
Great Sunday, Julia

Anne said...

Så utroolig flott og kreativt, superherlig! :D

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Koslig bilde, kan tenke meg at den gutte he gleda seg masse te å begynne på fotball:)

Julia Sáddi said...

Hi Brit!!! I would like to invite you to participate of this week challenge at acc: a card for a boy in yellow, blue, red + 1 flower and a piece of lace/ribbon.
Look forward seeing a card of yours there!
http://www.addictedtocardschallenges.blogspot.com/

1 Huge Hug, Julia Sáddi

Vibeke said...

Noe så kult!! Jeg må jo bare si at jeg rådigger hvordan du leker deg!!! Helt utrolig stilig!!:)

Håper torsdagen blir fin:)